Retursag


Vejledning til oprettelse af retursag.

Det er vigtigt at du IKKE sender noget retur til SejLeg uden at det er aftalt med kundeservice. I visse tilfælde skal det ikke retur til os, men direkte til vores leverandører.

For at vi kan hjælpe dig så effektivt som muligt bedes du have følgende klar ved kontakt til kundeservice:

- Ordrenummeret varen er købt på

- En grundig beskrivelse af det problem du oplever

- Billeder der tydeligt viser problemet

 

Kontakt herefter Kundeservice (klik her) og vi vi herefter hjælpe med at afhjælpe problemet.


* Forsendelse og emballering

SejLeg ApS
- dækker rimelige fragtomkostninger i reklamationssager.
- opfordrer til grundig emballering ved returnering, da det er afsenders ansvar. Emballagen varen ankom i - er gældende som gyldig emballering.
- beder venligst om ikke at sende en pakke tilbage uden at den er pakket ind i papir eller en pose for at beskytte original emballagen.